IsikhangisoOnline ukukhuthazwa

CPM - kuyini? Indlela yokusebenzisa CPM ekukhangiseni?

Ngu ukuhlela media zesimo ukukhangisa umkhankaso futhi kunethiwekhi, noma yimuphi umkhangisi sinquma isabelomali esizitholole. Ikhasimende ukukhangisa umkhankaso kubalulekile ukubona ukuthi izimali lesabelwe kusebenta kwaso, ukuthi imali esetshenziselwe futhi ukusebenza ayesebenzisa ngayo zazo njengoba kuhlosiwe. Ukubala of nekusebenta ukukhangisa umkhiqizo ukuhlela abezindaba esekelwe izibonisi eziningana, enye yazo uhlu CPM. Kuyini lokhu sibalo kanjani ukuyisebenzisa - ukuthola ngezansi.

CPM - kungani kunesidingo

Kuyini CPM ukukhangisa, liye owaziwa kusukela ekhulwini elidlule leminyaka. I module isetshenziswa yonke imikhankaso ukukhangisa esenzeka abezindaba. Publishing, iziteshi zethelevishini nezomsakazo namanje ukusebenzisa lesi sibalo ukubala izindleko yokukhangisa. CPM isetshenziswa endabeni uma kuziwa intengo ukubonisa ukukhangisa akuyona uya khona olulodwa, futhi izinkulungwane abathengi kungenzeka. Ngesikhathi esifanayo, futhi wafakwa kwegazi leli gama. Abanikazi ukukhangisa ezisekelweni ubengase bahlinza ekujikelezeni kwazo kanye focus thematic, ngakho izinga CPM wayezimisele, ukukhangisa, ikhumbula lesi silinganiso yayikhiqiza.

Kuchazwa CPM

A definition okulula CPM - izindleko ayizinkulungwane ngamunye. Livela egameni amazwi module IsiZulu lwendleko-Eyinkulungwane, lapho M - the yesi-Roman, okusho 1000. Ngakho, umbuzo uyini CPM, ungasho ukuthi lokhu intengo ngamunye izinkulungwane kuzikhangiso. Isikhathi more kukhona ukukhangisa emakhasini amaphephandaba nomagazini, ngokuvamile ngaphezulu udlalwa emsakazweni noma ukufunda ku-TV - enkulu izinga yalesi isici.

Kubalwa CPM ukukhangisa imikhankaso online

Kuyi-Internet, indima ka isikhangiso ngokuvamile ukudlala amabhanela - labo izigelekeqe ecasulayo, okuyizinto athandwa ngakho nabasebenzisi, futhi lapho ulethe imali kumnikazi yokukhangisa ezisekelweni. Ethandwa kakhulu indawo, abantu abangaphezu ubuka leli khasi lewebhu, ukukhangisa ezibizayo kule sayithi izobiza ikhasimende.

Abakhangisi abanesifiso inani elikhulu kunawo kungenzeka labasebenzisi wabona banner. Ngakho-ke, uyini CPM, kungashiwo kuboniswe izibalo kanje:

CPM = (intengo Imininingwane ye-oda ukukhangisa) / (inombolo kuhlelwe sokubukwa ngosuku banner) * 1000.

Manje kuyacaca, CPM - kuyini. Ekukhangiseni ke ingenye izinkomba ezibaluleke kakhulu. Umkhangisi ungakwazi ukubala malini imali udinga ukukhokha umnikazi wesayithi ukuqinisekisa ukuthi ulwazi esiye abasebenzisi eziyinkulungwane kunethiwekhi.

Ngokubukeka, lokhu ukubala ingacaciswa isibonelo esilula. Izindleko zibeke banner kusayithi ye-portal kuyinto, isibonelo, $ 400 ngeviki, izibalo lokhu iwebhusayithi ebonisa ngesonto upheqa isayithi angaba yizinkulungwane 10. Abasebenzisi. Ngakho, izibalo elula inika ukubaluleka:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 ngamunye eziyinkulungwane okuvelayo ukukhangisa ulwazi.

Abakhangisi kumele uqonde ukuthi ukuboniswa okulula banner kuwebhusayithi thematic ugxile kakhulu ulwazi. Asikho isiqinisekiso sokuthi bonke abantu abayizinkulungwane eziyishumi abavakashele ikhasi, qiniseka ukuchofoza ku-banner. ukuthi isivakashi siyobona ofuna ukuxhumanisa kulo noma cha - incike ukukhanga banner kanye ulwazi athunyelwa kuyo. Ibhayisikobho ngayinye liyadingeka ukunikeza yonke idatha yakho ukubala inketho CPM. Kuyinto inzuzo kumnikazi site, ungakwazi ukuqonda. Kodwa ukukhangisa, izinga layo kanye ezithakazelisayo umsebenzisi ekupheleni afakiwe umsebenzi ikhasimende.

Ukusekela module CTR, izindlela ukubala

Ukuze banciphise izindleko ukucabangela isinyathelo inkomba - CTR Inkomba. Igama futhi livela olimini lwesiNgisi livela kwelesiLatini futhi uzwakale ngokuphelele njengomuntu izinga kokuchofozela - CTR izinga. CTR sikhombisa indlela abantu abaningi uchofoze banner bese uya ikhasimende ikhasi ukukhangisa. Le module incike ngokunemba isayithi ekhethiwe, ngoba kuhle kakhulu futhi kudingekile ukubukeka ukukhangisa, aba maningi amathuba okuba ukuthi isivakashi nesithakazelo ulwazi bese uchofoza banner. Indlela kubalwa le nkomba simiswe ngalendlela lelandzelako:

CTR = (inombolo yabasebenzisi uchofoze banner) / (inombolo ehleliwe ukubukwa ngosuku Banner) * 100%.

Ngokwesibonelo, uma abanye abantu abayizigidi 20 owabona izikhangiso, baye balandela isixhumanisi abasebenzisi 800, bese kuba CTR is 800/20 000 * 100 = 4%, okuyinto ngaphezu komkhawulo aphansi.

Empirically kungase kutholakale ukuthi CTR ubuncane 3-5%. Uma kancane, bese izindleko ngalinye ongase abe ikhasimende ngeke idlule inzuzo kulindeleke, kanye nokukhangisa kuzoxoxwa ayizwakali.

Ukusebenzisa izinkomba

CPM ingasetshenziswa uma kukhethwa ungumthombo ongumngcingo nezithameli. Ngokwesibonelo, lapho iyala yesikhulumi banner site inikeza abakhangisi ulwazi mayelana iminyaka, ubulili, indawo yokuhlala, izithakazelo zonke izivakashi kubhaliswe. Ngakho banner olufunayo kuphela kulabo basebenzisi, lapho umkhiqizo yephromoshini ibalwa. Isabelomali umkhankaso ngesikhathi esifanayo ibusa nezomnotho kanye nokusebenza ngamandla.

Kufanele ikhumbule umsebenzi amalunga agcwele. I kaningi isivakashi efanayo ubona umkhiqizo isikhangiso esisodwa, imali ngaphezulu ezidonswe kusukela abakhangisi, kodwa ikhasimende ikhasimende kusukela kule ayisekho kuba. Ngakho-ke ukubala nokubhala indices CPM futhi CTR ihambisana ukuhlaziywa ezijulile ulwazi olunikezwa le platform ukukhangisa ukuletha imiphumela oyifunayo ukuze ikhasimende.

Elinye iphuzu okufanele kucatshangelwe ekuqaleni umkhankaso. Inkokhelo zingavezelwa noma ngokuya CPM, noma CTR. Ngamanye amazwi, ikhasimende kufanele baqonde okushiwo yokukhangisa modulo CPM banner - akusiyo inkokhelo ngokuchofoza, kodwa kuphela ukukhangisa ukubonakaliswa umkhiqizo

Efingqa

Lapho ebuzwa ukuthi yini iyona CPM, ungasho ukuthi lokhu kukhetha ngelinye lamavesi abaluleke kunawo wonke ukuhlaziywa ukusebenza sikhangisi oluthile, futhi kufanele inake lapho kubalwa isabelomali ukukhangisa. Kucatshangelwe kanye nenani oxhumana Kusolakala ikhasimende nebangomuso imininingwane ukukhangisa, futhi izindleko banner ukubekwa kumasayithi amaningi afanayo focus thematic. Ngenxa yalezi nemingcele, kungenzeka ukubala nekusebenta platform ikakhulukazi ukukhangisa futhi ngempumelelo kahle isabelomali ukukhangisa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 zu.unansea.com. Theme powered by WordPress.